Eb_ru_ merhaba benimde şuan iki değerimde pozitif. Devlet hastanesinde çok çok olumsuz konuştular 2 kere devlette 1 kere özelde avidite testi yaptırdık şükür gebelik öncesi geçirdiğin çıktı. Perinatoloji uzmanı igm değeri 1 sene boyunca pozitif kalabiliyor buna yalancı pozitiflik diyoruz dedi. İnşallah sizinde öyledir. Ben 2 ay antibiyotik kullandım her ihtimale karşı son aviditeden sonra doktor bıraktırdı