Kızlar bi doktor 4 cm başka doktor 2. 3 cm acilmam var dedi suyum fazla ve bebek baş pozisyon ama bende bir anda kasılma kasık ve bel ağrısı başladı ve bı anda hani bebek emerde süt akar ya kendi kendine üstüm ıslandı ve dün çatı muayenesi oldum 1saat önce falan akıntının geldiğini nhissettim ve ince kılcal kanda vardı akıntıyla çok stres yaptım