Merhaba bayanlar bilmediğimden soruyorum öğrenmek için 😅 hamileliğin ilk 3 ayında tayt falan giymek sakıncalı mi sizce şimdi giydim de aklıma geldi valla yüksek bel aslında göbek deligimin baya üstünde kalıyor lastik kısmı ama yinede size sormak istedim bilmedigimden🤭