123ElifZuhre 12 haftalık hamileyim idrarda bakteri 900 lerde çıktı çok yüksek değil mi 😢 hiçbir belirtim de yoktu aslinda doktor ilaç yazdı ama onun dışında sizce azaltmak için ne yapabilirim ?
evlatkokusu0806 123ElifZuhre bol su iç bende 700 çıkmıştı wincef diye Bi ilaç kullandım antibiyotik yinede az az görüyorum akıntı
honeyland 123ElifZuhre bol su iç canım şükür bende çıkmadı fazla bilgim yok üstte kalsın hem yazayım dedim
123ElifZuhre evlatkokusu0806 Peki daha sonra tahlil yaptirdin mi azalma oldu mu sende ? Doktor kolay kolay gecmiycek tarzinda konuştu benimle 😢
evlatkokusu0806 123ElifZuhre idrarını biraz yaptıktan sonra kaba koy öyle daha doğru çıkar özeldeki doktorum arayıp özellikle söyledi
123ElifZuhre evlatkokusu0806 hmm anladım ben öyle yapmadım testi veririken acaba ondan mi bu kadar yüksek çıktı
evlatkokusu0806 123ElifZuhre bende hepsini yapmıştım 700 çıktı doktorun dediği sekilde yaptım 21 çıkmıştı o zaman