ZZeynepP1903 Kızlar ben 20+ 4 gunluk hamıleyım daha bı kac gundur yenı hıssetmeye basladım oda genelde yatar pozisyonda falan olunca ama dün aksamdan beri ve bugün takıp ettim pek hissedemedim bişe mi vardır 🤦🏻♀️ Yoksa normal mi kafaya taktım 😥
Seross10 ZZeynepP1903 bende 22 haftalık gebeyim 3 gündür atımları hissetmiyordum ama bugün hissettim zaten hareket gibi de değil. Seğirme gibi damar atımı gibi sanki sol kasığımda. Biraz daha büyüdükçe hem sıklaşır hem düzene girer hareketleri bence. Ve aksi yönde bir durum olsa vücut belirti verir bir şekilde herhalde. Negatif düşünmeyelim Allaha emanet miniklerimiz 🤲🏻
Nnurdan ZZeynepP1903 canım hiç sitres yapma bende 20. Haftadayım bu haftalarda düzenli hareket bekleme biraz daha sabırlı olmalıyız bendede durumlar aynı sağlıkla gelsinler İnşALLAH 🥰
Esra1139 ZZeynepP1903 normal canım benim 30. Haftada bile azaldı bi ara bazen olabiliyo ve seninkinin daha hareketleri düzene oturmamıştır zaten
Gizemin-minnakI @ZZeynepP1903 20. Hafta hareket azlığı olamaz canım . Sen onun hareketlerini şuan düzenli zaten hissedemezsin çünkü çok küçük . Hareket takibi yapman için baya erken
ZZeynepP1903 Gizemin-minnakI ya ust uste uc gun boyle ara ara hıssedıp bugun hıssetmeyınce korktum ondan cnm 🤗 ınsanın aklına hersey gelıyo sormak istedim o yuzden tesekkür ederim
ZZeynepP1903 YuvarlanamayanPandaa çok tesekkür ederim sagolun ınsanın aklına hersey geliyo işte 🤷🏻♀️
ZZeynepP1903 Nnurdan Mimik Deryaerbil cok sagolun kızlar Allah razı olsun içim rahatladı 😘 tesekkür ederim yorumlarınız için. Rabbim hayırlısıyla saglıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Mimik Ben de evelsi gun hissettim ilk hareketini, bu gün hic hossetmedim… Daha cok erken zaten, hatta hala ikilemdeyim, gaz harekte mi kizim mi🤭🤭🤭
Deryaerbil ZZeynepP1903 ben 25. Hwgtsmdayım hatta yarın26 oluyor dün doktor a gittim hareketleri az diye😅 oda normal dedi ultrosonda hareketliydi