39+2 yim sabahtan beri karnımda bir sertlik 2 saat öncesine kadar az az oluyordu ama sürekli sertleşir hale geldi taş gibi. Ve karnımın alt tarafında bir batma acı hissi daha çok yürürken oluyor bazen öyle şiddetleniyor ki iki büklüm oluyorum yere çöküyorum sizce hastaneye gitmelimiyim geçer mi onun dışında bir ağrım yok ama