Balm0990 12 haftalık hamileyim karnımda kasılmalar oluyo sanki karnımın içinden bi baskı var karnıma vuruyorlarmış gibi acı agrı hissediyorum bu normal bişeymidir???
Seymaben Balm0990 bende 10 haftalığım özellikle sol yumurtalığımda sancı gibi bi ağrı oluyo hatta ağrıda değil basınç varmış gibi kuyruk sokumuna kadar vuruyor normaldir heralde🙄
Ceysii01 Balm0990 sizinki nasil bilmiyorum bende 9 haftalik ikizlere hamileyim bugun sabah kalktim sol tarafim ayni sekilde agriyodu sizim sizim sizliyodu sonra hafifledi ama hala hissediyorum belimin boslundan kasigima dogru
Balm0990 Sanki bişey vuruyo gibi karnıma yani bi baskı var karnımın içinden. inşallah normaldir kızlar hepimizinkide
Balm0990 Banada bebek büyüdükce olur böyle şeyler dendi ama içim rahat etmedi cok pimpirikliyim galiba
Ceysii01 Balm0990 canim bende devam ederse özele gidip muayne olcam ay sonu 30unda devlette muaynem var ama okadar beklemem sanirim icim rahat etsin diye ultrasonda baktircam devam ederse