Rmystha Kızlar ayaklarım çok üşüyor 6 haftalık gebeyim ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum sorun olur mu sizce
dlrglnc Rmystha Tek değilsiiinn 😊 Bende öyleyim bi sorun olacağını sanmıyorum ben ama vücudunuda üşütmemeye çalış ☺️
Rmystha Aycaaa571 bilmiyorum biraz korkuyorum kahverengi lekemde olduğu için. Kansızlığım var ilaç kullanıyorum
Ebusss1 Rmystha yani alakasız bişey sylicem çok erken ne alaka diyebilirsiniz ama içime doğdu bebeğiniz erkek 😂 zamanı gelince belli olunca bana yazarsınız
leylo29 Rmystha Ay sorma bnde cok üşüyom canım evlılıgımın ılk gunden berı usume var bndede kanda bısey cıkmıyor malesef kalın gıyıncez bn sımdıden patık gıtmeye basladım valla🤣
leylo29 Rmystha Ay kıyamm dıkkat et kendıne bebısede ozmn canım bnım okadar kan falan aldırdım bnde bısey cıkmadı yanı
Zeyyyn Rmystha ben kansızlıktan üşürüm derdim hiçte sevmem soğuk özellikle ayaklarım çok üşürdü gebeliğin başındada çok üşüdü tsh yüksek çıktı baktırdınız mı ona
aysigil zeynnn5441 evet 6+1 de duyduk ama doktor cok kücük derinden geliyor dedi 10 gun sonraya tekrar gelin dedi
zeynnn5441 Rmystha Bebeğinizin kalp atışlarını duydunuz mu acaba ben dün gittim kontrole 6 haftaya yakın dedi doktor ve henüz kalp atışlarını duyamadık
Rmystha zeynnn5441 ben daha keseyi göremedim canım beta hcgye göre daha gözükmez demişti. Cuma günğ yükselmiş olur dedi o zaman bakalım inşAllah görülür. Pazartesi günü 757 çıktı beta