Saripapatyam1 Kzlar 8 gün önce doğum yaptım bugün kontrole gittim iki uc kısımda az bi açılma var dedi doktor pansumana devam ve iki krem yazdı ama çok moralim bozuk başına gelen var mı kapanır mi bu 😥
Senayyalcin Saripapatyam1 Çok mu iş yaptınız ayağa kalktınız nasıl açıldı? Ama merak etmeyin dinlenin yerinizden kalkmayın dikişlere dikkat edin kapanır😊 Geçmiş olsun.
aslanreis Saripapatyam1 benimde kuş gözü kadar kesik sonunda açıklık olmuştu pansumana devam etmiştim kendi kaynamıştı olabiliyor bazen