fatos2404 Kızlar kontrölüm 20. haftada idi doktorum bana iki haftan var dedi acaba 21'demi 22'demi gitsem daha iyi olur, sizler kaçıncı haftada gittiniz?
damlaikan fatos2404 erken git istersen canım daha net görür derisi kapanamdan iç organlarına filan bakacak ya 21 iyi bende 21 de gittim
damlaikan fatos2404 bende senin gibi geç gidersem biraz daha büyür hem daha iyi olur mantiğindaydım ama olmuyormuş öyle 😂
damlaikan fatos2404 evet canım amaç o zAten bebepin derisi inçe olduğu için rahat rahat görüyorlar iç organlarını o yüzden iki hafta sonra derisi kalınlaşmaya başlayacak