Uzunhilal61 ben henüz doğurmadım. 22 hafta ikizlere gebeyim. Netten bunu almak istiyorum hem ebatları büyük hem anne yanı oluyor, tekerlekli vs. Bir de 3 ya da 4 kademeli. Bebekler 4 yaşına kadar kullansa ben okeyim. Çevremdeki herkes park yatak al diyor ama bez yatağa o kadar para vermek istemiyorum inşallah pişman olmam.