Hayal_et07 Kızlar kayahanın minnacık sevdacık şarkısını dinledim. Dinlerken ağladım. Çok güzel bebeğime armağan ettim 🥲
Delicesareti Hayal_et07 ahh bu şarkıyı bende yeni keşfettim her dinlediğimde ağlıyorum tamda benim duygularımı anlatıyo 🥰
dlrglnc Hayal_et07 Bence biz ağlamak için yer arıyoruz 🙈 Bende doğum videoları izleyip ağlıyorum 😅 acilen son vermem gerek sanırım 😏
Beyza00_ Hayal_et07 bende şimdi siz söyleyince dinledim ilk defa çok duygusallaştırdı beni rabbim hayırlıca kavuşmamızı nasip etsin tüm hamileler inşallah
llFatma Hayal_et07 ya şimdi dinledim de çok güzel bu🙈kısık sesle dinlerken eşim bile dayanamayıp sesini aç dedi çok beğendik gider gelir bunu dinlerim ben🤗
dlrglnc Hayal_et07 Bebek videolarını bıraktığım zaman birde o şarkıyı dinleyeyim ikisi ağır gelebilir 😅
GulcanDongel Tavsiyeniz üzere dinledim şimdi, nasıl sözler bunlar çok ağladım çünkü 2.5 sene hasretini çektiğim yavrum bi kaç hafta sonra kollarım da olucak inşallah🤲 Allahıma bin şükür bana da nasip etti. Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin. 🤲🤲