Progestan kullandım canım doktor fitil olaral kullan yan etkisi fazla oluyo dedi.
Fitil olarak kullanmamda bile o kadar perişan ettiki beni mide bulantısı falan beni mahvetti, tabi bebeğimiz için dayanıyoruz. Şükür 12 haftada bıraktım artık 6. Hafyada başlamıştım