esrammeral 33+2 deyim . Gece suyum geldi hastaneye yatış yapıldı . Ara ara tuvalette geliyor az az . Sancım yok . Nst de de çıkmadı . Şu an serum vs ilaçlarla doğumu geciktirmeye çalışıyorlar. Böyle bi durum yaşayıp normal haftasında doğuran var mı ?