fatma1941 merhaba bende dün covid testi oldum pozitif çıktı kendi doktorum ve filyasyon ekibi ilaç olarak sadece parol kullanabileceğimi söylediler bide kan vermemi istediler sabah kan verdim sanırım pıhtılaşmam yüksek çıktı oksapar hamilelerin yaptığı igne den yazdılar her gün bir tane karnıma vuracağım bebeğe pıhtılaşma olmaması için