BurcuDoanKse korkmayın benimde öyle lekelenmelerim ilk 3 ay hep oldu hatta kanamam bile oldu yani öyle diyim çok normal o ama kesinlikle ağır işler yapmayın ilk 3 ay atlatana kadar dikkat edin biraz bol bol yatin normal korkulacak birşey yok ha isterseniz gene de doktora gidin