Ozdmrz ben de 1 numarayı premiumcare aldım, 2 numara bio natural aldım. Valla saçma olur mu bilmiyorum şu şndirimler oluyo ya hepsiburadada 1 alana 2. 1 tl falan. Çok stok yapmadan alayım dedim nolur nolmaz. Prima çok pahalı gerçekten. Muhtemelen sleepy ile devam ederim, herkes çok memnun sleepyden ama sleepy nin normalinin kalıpları küçükmüş premiumcareden. Prime premiumcare ile sleepy bio natural in kalıpları aynı