Kurtajda rahimden verilen ilaç beni gerdi biraz , onun haricinde hiçbir şey hissetmedim bayilttilar ve vakumlama yöntemiyle yaptılar. Kürtajdan birkaç gün sonra çok yoğun gazim oldu bıçak saplanır gibi belki rahimin onarilmasiyla ilgiliydi bilemiyorum. Korkulacak bir şey yok benim de tekrar kürtaj olma ihtimalim var 😔