-_LiyuzaMomm valla benimde şekerim var ama çikolata meyve gibi şeyler çıkarmıyo sadece hamur işi ve ekmek çıkartıyo yani canım istediğinde çikolata da yiyorum meyvede tabi herkesin bünyesi farklı siz ölçüm yaparak anlayabilirsiniz bide bu ara yulafa sardım yoğurdun içine yulaf ezmesi koyuyorum bide rondodan geçirilmiş şeftali ekliyorum ya da elma aşırı güzel oluyo ve tok tutuyo gece acıkırsam ondan yiyorum ya da ara öğün yapıyorum