Kızlar 14 haftalığım maalesef pozitifim. En korktugum şeydi cok dikkat ettim babam ameliyat oldu ordan kaptık. Aynı zaman da panik atağım başka post açmıştım zaten. Bogaz kuruluğum cok fazla ne yapabilirim içsem de geçmiyor cok kötü öyle olunca da korkuyorum 🥺 geçecek dimi 🥺