Benimde 2haftadır panik atak galiba 28 haftalık oldum korku kaygı endişe durduk yere ağlamalar depresyon belirtilerimi bunlar ya ama hamile olmadan önce yoktu acaba geçer mi sonradan yoksa yardım mı almam gerekiyo yanlız kalamıyorum 2 haftadır boğulcak gibi hissediyorum kendimi nefes alamıyorum çok kötü oluyorum ya inşallah geçer bir an önce yoksa çocuğum doğunca kafayı sıyırmış olmak istemiyorum normal mi acaba ya