Güzel anneler pazartesi günü çok yüksek düzenli sancılarım çıktı nstde. Çatı kontrolümde de 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum. Ama haftam erken diye eve gönderdi evde yatış verdi. 36+5 bu arada. Cuma günü kontrolüm var. Cuma günü de nstde bu sancılar devam ederse doğum planlarız çünkü plasenta yaşlanmaya başlamış bebek anne karnında kalsa da çok beslenemicek dedi. Dün ilk defa belime bıçak saplandı resmen yürüyemedim. 40 dk sonra 2. bel sancısı girdi doğum başladı sandım ama bir daha olmadı. Az önce de tuvaletimi yaptım idrarımın rengi kırmızıya yakın turuncu resmen ama kanamam olmadı. Sizce doğum yakın mı? Tecrübeli anneler ne dersiniz?