Merhaba bayanlar birşey sorucam temmuzun 5 i son adet tarihim günüm geçince test yaptım çıkmadı ağustosun 16 sında kan testi verdim yine çıkmadı 22 ağustosta gebelik testi yaptım çıkmadı ertesi gün hastaneye gittim baya günüm geçince bir sorun var heralde diyerek endişeye düştüm şansıma doktor izinliydi vardır bunda bir hayır diyerek eve geldim yine evde test yaptım bu sefer pozitif çıktı şaşırdım 1 gün arayla emin olmak için yarını bekleyip sağlık ocağına gittim kan testi verdim hamile oldugumu öğrendim ama daha kaç haftalık oldugunu bilmiyorum doktorlar son adet tarihime göre hesaplıyor ben öyle sanmıyorum benim gibi yaşayan oldu mu sizce kaç haftaligimdir