Ayguns 3.aydan sonra doktorumun onayı ile bitkisel boya ile boyadım, yalnızca bitkisel boyaya onay veriyor doktorlar, kimyasallar zararlı malum, eğer boya derse Watsons’dan Biomagic boya var tavsiye ederim, normalde de astım olduğu için kullanıyorum.🤗