Bebeğim kanala inmemiş. Doktorum bi kaç gün sonra tekrar kontrol edecek. 36 da kanala basını koyması gerekiyor ilk gebeliklerde dedi. Eğer kontrol ettiğinde inmemişse sancıyla da inmeme ihtimali ve zor doğum ihtimali varmış. Sezeryana ona göre karar verecek. Benim gibi olan var mı?