yaseminky bana 29 dönemediği için dönemesş gerek felan demişti normal yani öle pozisyonu sanırım bende dua ediyorum dönsün diye sezaryen dedi cnkü dönmse ama döner dedi bide özel değil hanş desemki özel para için sezaryen diyo felan devletdeki doktor dedi yani dönmesi normal gayet🥰