EdoSahin ben varım, bu o kadar üzüleceğin büyük bi problem değil canım üzülme.Yumurta geliştirici ilaç veriyorlar sadece. Bende yüksek kilo, tiroid hastalığı, polikistikover kisti ve yumurta tembelliği var. 1.5 yıl denedik olmadı asla yumurtlama yakalayamazdım 2-3 ayda bir adet olurdum yumurtam kaliteli ve zamanında büyüsün diye klomen verdiler işe yaramadı daha çok kist yaptı sonra Femara başladılar femara bir kutusu 3 aylık bir ilaç ilk iki ay yumurtam çok güzel büyüdü değerlendiremedim ama tam gününde regl oldum somra 3. Ay değerlendirdim hamile kaldım ama düşük oldu somra tekrar kullanmadım ama 2-3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim