Hilal-95 doktorum günde 3 kez tansiyonunu ölç 14 ve üstü çıkarsa not et beni bilgilendir demişti. 1 haftadır ölçüyorum evde 13 çıktı en yüksek onun dışında hep 9 10 11 arası çıkıyor. Ne zaman kontrole gitsem ama tansiyonum tavan, ondan korkup takibe almıştı ama ben heyecandan panikten oluyor diye düşünüyorum. Çünkü holter falan da takıldı o da normaldi genel olarak. Şimdi protein kaçağından korkuyorum öyle olsa +1 +2 falan mı yazması lazım ki, onu bilemedim 😕