Geçen 11 haftalıktan gıtmıstık doktora. Kendı doktorum yoktu. cınsıyet tahmını yapmıştı kıza benzıyo gıbı dedı. Bugün tam 13 haftalık kontrolüm vardı gıttım kendı doktorum da erkeğe benzıyo dedı. Ama alışveriş yapmayın demen emın degılım dedı.bır ay sonra bellı olur dedı.bizim kafalar iyice Allak bullak oldu. 😂😂 resım nasıl paylaşılıyor burda.ultrason kağıdını atayım da bi de siz bakın teyzoşlar.