Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar kızlar umarım mutlu haber bekleyen arkadaşlarım gebe kalmıştır dualarım hep sizinle. Nasipse kasımda kızımız olacak, hepsi sağlıcakla gelsin inşallah. Gel gelelim konuya isim muhabbeti. Biz en baştan beri Afra isminde karar kılmıştık soyadımuz Arslan onunla da uyumlu. Bizim için anlamı da söylenişi de hoş kısa zarif ve kibar bir isim.
Bilmeyenlere anlamı : Ayak değmemiş ak toprak. Ayın 13.gecesi. Pembeye çalar beyaz renk gül rengi. Peygamberimizin (sav) övgü ile bahsettiği sahabe hanımlardan Afra Hatun.
Etrafımızda o kadar çok müdahale eden saçma sapan surat ve yorum yapan insanlar var ki artık patlama noktasına geldik. Eşim çok hevesliydi resmen ne dediler ise üzülmüş adam belli. Eğer anlamı yasaklı isimlerden değil ise kimseye kalkıp karışmam olumsuz yorum da yapmam yazık günah insanların hevesi kursağında kalıyor üzülüyor sakın yapmayın bunu. Biz en baştan beri yapılan yorumları takmadık ama devamlı bir eleştiri, hadsizlik olunca bu da sabır taşıyor malesef.
Sizce tek mi kalsın yoksa yanına başka bir isim daha mı koysam. Önerilerinizi bekliyorum🤗 Benim gibi Afra koyacak kimler var 🌸