Kizlar ben daha bekarken liste tutmaya baslamistim erkek ve kiz isimleri icin, 25+1 olduk oglumuz oluyor ama biz hala isim bulamiyoruz. Esim Anıl ismine takmis durumda, daha güzelini bulursak oda olur diyor ama önerdigim isimlerin hic birini begenmiyor. Ben mesela Koray, Ensar, Hamza olabilir diyorum bunlarin disinda Emir, Mert, Yusuf, Ömer isimlerinide cok begeniyorum ama onlar ailede var.. olmasa bile onlarada yok der zaten.
Hic bir isime yanasmiyor Anil diyip duruyor oda benim tam anlamiyla icime sinmiyor. Isim bulalim artik diyorum o öyle aramakla bulunmaz bi yerde duyariz hosumuza gider anca öyle diyor.
Sıkıldım artik tabikide saglik olsun isimmis suymus buymus hic önemli degil ama insan heves ediyor.
Bana söyle kulaga hos gelen isimler önerebilirmisiniz?