22anne33 37 haftalık olduk. Çok kötüyüm mide bulantısı ,Midede yanma yaşıyorum yanma olunca kusma da oluyor bu durumu yaşayan Var mı ?
Ankara_06_ 22anne33 Bende de ara sıra yanma ekşime ve bulantı oluyo, 30+1 haftalığız. Öyle olunca bebek kıllanıyo saçı vs. çıkıyo derler ama bilmiyorum artık.
minikprensimmmm1234 22anne33 Bende 37+3 deyim mide yanmasından yatamıyorum artık bulantı da yapıyor patates suyu sıkıp içiyorum o biraz rahat yatırıyor canım
Ankara_06_ 22anne33 Bende anlamadım canım kafamızda deli sorular hayırlısıyla sağlıkla doğursaydık inşaAllah🤲🏻😇.
minikprensimmmm1234 22anne33 Yarım çay bardağı kadar içiyorum ben canım bana biraz faydası var yanma olsa da fazla yapmıyor