Edanursenol Kızlar 2 li tarama risk çıktı gen testi verdim dnsa yetersizliğinden sonuçsuz kaldı ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığı normal şuan 18.haftadayim 4 lu tarama yaptırmak ve detaylı ultrason girmek istiyorum bunlar kaçıncı haftada yapılıyor acaba
irem 4lüyü 16+5te yaptırdım. Bildiğim kadarıyla 16. 18.haftalar arasında yapılıyor. 21.hafta da detaylıya gireceğim.
Gizemin-minnakI @Edanursenol 4 lü taramanın doğruluk payı yüzde 80 sadece demişti doktorum . Fetal DNA en garantisi . 20. Haftada ayrıntılıya girebilirsiniz
Edanursenol Gizemin-minnakI genoxf firmasına fetal dna kan testi verdim iki kere sonuclayamadilar ve paramı geri iade ettiler bu yüzden sıvı da aldırmak istemediğim için 4 tarama yaptırıp detaylı ya girmek istiyorum verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
Gizemin-minnakI @Edanursenol rica ederim. Çok geçmiş olsun . Ama sıvı aldırmak anlatıldığı kadar tehlikeli değil . Çok dikkat ederek yapıyorlar . Çevremde yaptıranlar problem yaşamadı . Ama tabi tercih sizin . Sağlıkla kavuşursunuz inşallah🤲🏻💕