Merhabalar, gittiğim hastaneden çok memnunum fakat muayene ücreti 260 lira artı her gittğimde nst 135 bide doğum 10 bin civarı sezaryen. BU yüzden baska hastane bakmaya basladım.İstanbıl anadolu yakasında ümraniye ataşehir üsküdar civarı memnun olan varmı?
Önceliğim doktorın telefon numarasını vermesi istedğim acil durumda ulaşmam çünkü riskli gebelik geçiriyorum.Maddi olarakta aşırı zorlamayan bi yer olması. doktoru iyi olıp memnun olan varsa alırım bi önerinizi😊