78781101 Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim ama baş dönmem fazla neden böyle durum olur arkadaşlar sizde de oldu neden olur böyle normal mi
dakpinar- 78781101 galiba tansiyonunuz düşüyor ilk trimesterda bende de olmustu sürekli ve hep dusuk tansiyondu , 2. Trimesterda gectı canım yıne de doktoruna sor
Beyza00_ 78781101 bende de çok oluyo baş dönmesi 8 haftalığım. Ama bende demir eksikliği var birde progestan kullanıyorum ikisi bir olunca aşırı baş dönmem oluyo ben ona bağlıyorum baş dönmemi. Bide bazen tansiyonum düşüyor.
dakpinar- 78781101 folik asit ben de böyle bir şey yapmadı ama yine de kesin bir şey diyemiyorum canım gecmıs olsun