Buseeeec ben asilama ile hamile kaldım sağda 32 solda 17 mm 2 taneyumurram vardı catlatma iğnesi olduktan sonra doktorum sağdaki 32mm olana yapalim aşılamayı dedi ona yapti çok şükür tuttu asilamamda suangun sayıyorum doğuma 36+2gunlugum,rabbim inşallah isteyen herkese nasip eder hayırlı evlatlar.