Kubrayusuf Az önce çorbanın taştığını duyunca koşarak gittim ayağım kaydı düştüm kızlar çok korkuyorum tam 10 haftalık hamileyim düşük falan olsaydı hemen kanama olurmuydu lütfen yardım edin şuan kanamam yok
Masal53 Kubrayusuf ALLAH koruyodur için rahat olsun ama leke veya kan görürsen hemen doktora git zaman kaybetme
[silindi] Kubrayusuf Ay Allah korusun lütfen dikkat edin yapmayın böyle ani hareketler😔 biraz uzanın olmazsa gidin doktora bişey olmamıştır ağaçtan düşen birini tanıyorum bişey olmamıştı mesela
Seymaben Kubrayusuf ay çorbası batsın lütfen ani hareketler yapmayın bende 10+1 haftalık hamileyim geçen cuma yoğun kanamam oldu düşük riskim varmış kanama veya lekelenme görürseniz acile gidin hemen🙏❤️
Kubrayusuf [silindi] normalde terlikle geziyorum evde terliğim kaymıyor birden sesi duyunca kalktım çorabım parkeden kaydı inşallah bişey olmaz dua edin 🤲🏻
[silindi] Kubrayusuf evet olacağı varmış demekki korkmayın iyidir bebeginiz Allah korusun sizi ve bebişinizi🤲🏻
Kubrayusuf Seymaben çok şükür kanamam olmadı çok korktum sadece eşim geldi biraz sakinleştirdi daha iyiyim çok teşekkür ederim 🙏🏻
symsymdk Kubrayusuf kanaman olmadığı sürece endişelenme. Rabbim öyle yaratmış ki müthiş koruyucu bir sıvının içinde duruyor. İçin rahat etmezse bi ultrasonla falan baktır canım. Bir şey olduğunu düşünmüyorum içini ferah tut iyidir Allah’ın izniyle 🌸
melekyigit Kubrayusuf içimi ferah tut rabbimin izniyle birseycik yoktur sakin ol agrin sızın olursa gidersin doktora canım