Hsakarya fiyat konusunu tam bilmiyorum ama o birde epidural normal doğum olmustu bir sorun çıksaydı bundan bahsederdi detaylıca hastanenin ilgili bölümüyle konuşun bence ben yıldırım dorukta konuştum bana oda süsleme fotoğraf çekimi doğum 3200 dediler artı ben epidural istiyorm onada 600 dediler ztn bunun dışına çıksınlar ortalık yıkılır benimde az kaldı doğumuma bakıcaz artık