bayangulucuk35 Baharrk anlamını bilmem ama kulağa pek hoş gelmiyor. Oglum un adı emir taha eger yıne oglum olsayda asil aras koycaktım ama nasıp olmadı kızlarım olucak 😍
Znur1997 Bende bır ara Pars ısmını dusundum sonra eşim Tolunay ısmını sectı onun yanınada pek uyumlu olmafı dıe vazgctım ege koydum.Tolunay ege koyacagız ılk oglumn adı da Özgür Siraç