tgba715 Kızlar selam Haftadayım hafif hafif adet sancısı gibi agrım oluyor ara sıra belim de agrıyor hafif bu durumu yaşayanlar var mı
Hilal-95 tgba715 31 haftadayım çok az kasıklarımda oluyor ama geçiyor hemen şükür belim değil ama kasıklarımda oluyor ağrı hafıf hafıf
muges44 Celcel67 Evet benimde bel ağrım. Adet dönemlerimde de hep belim ağrırdı ne gıcık bi ağrı. Yeni yeni başladı uzanıp sırtıma yastıkla destek koyuyorum 5 10 dkya geçiyo
muges44 Celcel67 Bende de şimdiden böyleyse doğum anında nasıl dayancam diye aklıma getiriyorum bazen, beni kesin belden vuracak yine anderrrr😂
muges44 Celcel67 Amin cümlemizin.. En son 30.haftamda gitmiştim 1700 gr idi, bir dahaki kontrolüm haftaya.Biraz şüşko bi bebek herhalde ya da ultrason yanıltması bilemedim🥰
Esrali66 31+2deyim bende 2 haftadır vajinam çok ağrıyor geçen hafta kontrolde nst iyi çıktı her şey normal dedi ama vajinamda çok ağrı var yatsam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum doğuma kadar mı devam edecek acaba😔😔
Mnkfslyem 30+4 haftadayım ama 29 da doktor kontrolm vardı bel kasık ağrıların olucak normal merak etme demişti içiniz rahat olsun zaten dinlenince geçiriyormuş 🥰 Allah sağlıkla hayırlısıyla zamanında kavuşmayı nasip etsin bebişlerimize inşallah 🤲❤️