BabyLoveeee Herkese selamm,ayrıntılı ultrason(5.ay ultrasonu)nu kaçıncı haftada yaptırdınız?bir doktor 18-22 arası dedi,diğeri ise 20-26😐
MerveNur- BabyLoveeee salı gideceğim 23+0 oluyor ama özellikle bu tarihte gel demediler doktor izinli diye anca bu tarihe alabildim yine de sorun olmuyormuş
lazinkizi BabyLoveeee ben yaptiramadim 24 haftalikken gittim bu haftada yapmiyoruz dediler o kadar endiseliyim ki bebegimde bi sikinti varsa haberim yok mudahale edemicek doktorlar dogumdan sonra bi sikinti varsa tespit edilebilir mi acaba :(
Busragonullu32 BabyLoveeee benim doktorum 20 ve 22 haftalar arasini önerdi 18 de organlar yeni gelistiği için tam.görünmeyebiliyor 24 te de tam gelistigini soylemişti O yüzden en iyi hafta 20 ve 22 haftalar arası Ben 24 de yaptirdim devlette anca randevu bulabildim perinatoloji doktoru çok geç zamanimin geçtigini soylemisti en fazla 22 ye kadar oldugunu söyledi Herkes farkli bisi diyor anlayacagin sen 22 haftaligi üzerine çikmamaya bak 😁
Busragonullu32 lazinkizi aaa hadi ya ben de 24 hafta da yaptirdim beni yaptilar ama zamanin geçmiş demişti Birsey olmaz inşallah moralini yüksek tut rabbim.sağlikla kucaklarimiza almayi nasip etsin 🥰
Mucizemannesi21 Busragonullu32 devlet hastanesinden memnun kaldinizmi bende 19 ekimde devletde yaptiricam
Hilal-95 BabyLoveeee gideceğin yerin ultroson cihazına göre değişiyor eğer uygunsa 24 kadar yapılıyor onlar gün veriyolar zaten ben 23+3 de gittim onlar ayarladı son adetıme göre günü uygundu cihazları net görebiliyorz dedi ama 25 den sonra artık bebeğin derisi kalınlaşıyor oyuzden görülmüyor çok şeyi kuzum
BabyLoveeee tam ortası 21 inde gidiyim ben o zaman garanti olsun😂teşekkür ederim hepinize☺️hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım inşallah😍🌸
Buket_dadas BabyLoveeee benim var bu ayın 10 da ya cok stresli yim insallah hersey yolundadır bu arada 21+5 olduk 😘
Busragonullu32 Mucizemannesi21 evet cok memnun kaldim devlet risk almamak icin en ince detayina kadar bakiyor benim bebeğim dönmedi o gun odaya 2 sefer girdim hala dönmemişti ertesi gün tekrar gitmistim Geçiştirmiyorlar anlayacağin Doktorum da çok tatliydi Hangi hastaneye randevu aldinuz
Mucizemannesi21 Busragonullu32 sizin adinıza sevindim memnun kalmıssınız pendik egitim araştirma hastanedi eski adı marmara egitim araştirma