Herkese merhaba… 37 yaşındayım 17 ve 13 yaşında iki kızım var şimdide sürpriz bir şekilde 3.bebeğimi bekliyorum. Benim gibi bu yaşta Hamile kalan var mı? Ben mi çok abartıyorum acaba ileri yaş gebeliği diye…Belkide bebek yapma sayfasını kapattığımı düşündüğüm için bana öyle geliyor 🙈