Kaderyas001 Kızlar ilk çocuğumu özelde yaptırdım şimdi ikinciyi devlette yaptırmak istiyorum ama odamın ayrı olmasını istiyorum. Devlette doğum yapıp ayrı ücretli tek kişilik oda tutan var mı aranizda beni bir bilgilendirir misiniz kızlar ?
Dbe24 Kaderyas001 ben zmirde çiğli eğitim ve araştırma hastanesinde yaptım doğumumu öyle ücretle tutmadım ama tek bir odada kalmıştım bazı hastanelerin zaten tek odası oluyor
_Aysgll_ Kaderyas001 Şu an Covid den dolayı devlette de yapsan üniversite araştırma Hastanesi’nde de yapsan odalar tek kişilik oluyo canım. Şehir Hastanesi’nde yakın zamanda arkadaşım doğum yaptı . Bende üniversite araştırma Hastanesi’ne gidiyorum devlet polikliniğine gittiğimde sordum böyle söylemişlerdi. Ayrı oda diye bişey yok bu dönemde demişti hemşire
Kaderyas001 Dbe24 Ben de orada doğum yapıcam o yüzden sormuştum tek kişilik mi odaları ay şuan çok sevindim 😅
bus_ra1 Canım eğer doğum yaptığın gün boşta oda varsa ücretiyle gecebiliyosun o odaya. Şans meselesi biraz
Dbe24 Kaderyas001 evet kendi doktorumu öneririm çok memnun kaldım Behiye Seda Hurşitoğlu var çok iyi Rabia hanım var onuda öneren çok birde Ayşegül hanım var bu 3 doktor çok sevecen sıcak kanlı doktorlar tavsiye ederim
Kaderyas001 Dbe24 Behiye seda hurşitoğlu na randevum var bu ayın 27 sinde bir bakicam canm teşekkür ederim valla 🙏❣️