Kızlar bende galiba Pazartesi günü (40+1 ile) Sezeryan olacağım muhtemelen… ve acaaaaaaaayıp korkuyorum öyle böyle değil yani😂 düşündükçe miğdem bile bulanıyor,
kusasım geliyor😬 Ameliyat anı bir şey hissediyormudunuz? Veya kusma felan oluyor mu? Sonrasında nasıldı durumunuz? O spinalin etkisi gittiğinde baya ağrı vs oluyormuş..😔 dikişler çok sızlıyormuş.. ne yapmak gerekiyor dikişin hemen iyileşmesi için? Ve göbek nasıl gidecek..? ben aslında kendimi normal doğuma hazırlamıştım, korse bile almıştım hemen takarım diye.. bu göbek ne olacak😖 yardımmmm