Ayca1903 Ben kontrol diye gittim sancı çıktı ve 3 cm açılmam olmuş hiç hissetmedim sürekli hastanede yürüdüm sıcak duş aldım oturdum kalktım hareket ettim 7 cm olmuştu açıklığım sonra suni verdiler o zaman hissettim sancıyı ıkınmak tuttuyor zaten ebe veya doktor ne derse onu yaparsanız hemen elinize alırısınız inşallah bir de çok iyi nefes alıp vermek lazım her sancı girdiğinde