Sedro Merhabalar. Ben ilk trimesterdayım ve iştahım çok yok az az yiyorum yatmadan 2 saat önce de biraz meyve yiyorum. Sabah uyandığımda midem acayip kazınıyor. Az az sık sık yiyorum ama az mı geliyor bebeğe zararı olur mu?
Kereminannesiiiiiii Sedro 1. Trimesterde bebek senin depolarından beslenir korkma yani ama sen güçten düşmemek için gerekli vitaminleri almaya çalış ben mesela sürekli kusuyordum mide bulantılarım vardı ama bebek gelişimi iyiydi.
bahtnurr1 Sedro bebeğe değil sana az geliyor canım bebek o dönemlerde aç kalmaz senden besleniyor 😊 ama bence biraz daha yemeye gayret et kendini aç bırakıyorsun tansiyonun falan düşebilir
CanimBebegim02 Sedro minicikte olsa Bi can taşıyoruz normal cnm kendini aç bırakmamaya çalış sabah mide boş kalıyor kazinmasi normal
ilknurdemirkol Bende mide bulantısından yiyemiyorum canım istemiyor banada bebeğim aç kalıyormuş gibi geliyor
balbocegim27 Sedro ilk trimester de bebek senin depolardan beslendiği için sıkıntı olmaz ama kendini ac bırakma vücut direncin düşmesin hem ac bırakırsan bulantın da olabilir