MerveNur- Trendyolda 80 tlye indiğini görünce dayanamadım sipariş ettim inşallah işime yarar kullanıp memnun olanlar beni teselli edebilir mi boşa para gitsin istemiyorum. Sona yaklaştıkça masraflar gözümde büyüyorrrr🤷🏻♀️😂
zahidinannesi MerveNur- 110 TL den 50 60 gibi bı rakama denk getirerek almıştım ben henüz oğlum doğmadı ama işe yarar diye düşünüyorum kuananlar memnun
Mihruss MerveNur- bende şimdi sizden görüp 25 adet süt saklama torbasıyla beraber 73 TL’ye aldım ikisini 40 TL kupon vermişti Trendyol canım Trendyol 😍
[silindi] MerveNur- ben çok kullandım tavsiye ederim. Fazla gelen sütü sağmada ya da bir memeyi emerken diğer memede akan sütü toplamak için kullandım. Memem ağrı yapıyordu sütten mesela onu boşaltmak için kullandım. Parasını çok çok hakediyor. Umarım siz de memnun kalırsınız 🌿
GizMeh MerveNur- ben de indirimi görünce bi hışımla aldım bakalım hatta başlık açtım alayım mı diye alma diyende oldu dün aldım 😅 inşallah işe yarar. Yalnız 73 liraya poşetiyle birlikte çok iyi almış ya benim kuponum yoktu 😢
MerveNur- zahidinannesi aynen ben de hamile kalmadan önce bile çok duydum adını aylardır da ikilemdeydim indirim varken alayım dedim inşallah biz de memnun kalırız
MerveNur- Mihruss ay çok iyi gelmiş valla sizinki de ben de 50 tane süt poşeti ile aldım 120 TL falan verdim 😂 gene karlı bana göre ama 25 poşetle 110 TL civarındaydı çünkü
MerveNur- GizMeh aynen ya baya uyguna getirenler var ama böyle de uygun bence ben 50 poşetle 120ye aldım mutluyum😊
betultosun_21 MerveNur- Teşekkür etmek istedim size uzun süredir indirim kovalıyordum postunuzu görünce hemen sipariş verdim 🤗🙏🏻