kmlbusra Merhaba hanımlar 30 haftalık hamileyim sağ kasıgımda inceden iğne batıyormuşcasına sızlamalar oluyor sebebine bilen var mı dr. Gitmelimiyim sizce??
kmlbusra Deniz2961 yani kısmen ama bebek toplanmıyor. Kasıkda sızlama dr.gidicem sanırım geçmiyor çünkü:(
kmlbusra Gulo8984 cok sık tekrarlıyor suan sızlamalarım ve bi turlu gecmedi ilk defa basıma geldi tedirgin oldum:(
gulsumklc2 Canım bence hamılelık byunce hep normal suan o dedıgın sekıl batma sol tarafımda yürürken hele mahvoluyorm