kubrads01 Güzel anneler Diyarbakır genesis hastanesi beşire aydın Öztürk te doğum yapan oldu mu?yada doğum yapanınız varsa hangi doktor su memnun kaldınız mı ?
2tospikannesii kubrads01 beşire hiç iyi değil görümce ondaydi fatma iyi ama ilgisizmiş sezin yüzünden erken doğum yaptım bence genesis genel olarak iyi değil ya
Hayris21 kubrads01 Genesiste Ezgi hanıma gidiyorum. Memnunum 38 haftalık olduk başka bir doktora görünmedim.
2tospikannesii kubrads01 valla kuzum şuan 2. Ye gebeyim batida zozan a gidiyorum daha 1 kez gittim iyi gibi çok tavsiye ettiler o şekilde gittim inş iyi olur
bgymuk bizde diyarbakır’da yaşıyoruz dünya doğum da çelebi beye gitmiştim ilgisizdi. şimdi özgür özkul’a gidiyoruz özel muayenehane ve çok memnunuz. ultrasonuda çok iyi en azından bebeğimizi bebek gibi görebiliyoruz ☺️
22anne33 bgymuk özgür Özkul hakkında da çok iyi şeyler duymadım. Memorial de aydın ılgın var çok iyi bir doktor öneririm giden herkes memnun
kubrads01 @bgymuk doğumda nasıl peki canım bilgin var mı bende birşey bilmiyorum yeniyim doğuma 1 ay kaldı
22anne33 Genesis doktorlarını asla önermiyorum 2-3 arkadaşm doğum yaptı kızları mahvettiler başka doktor bulun bence
Bir_tospik_beklerken 22anne33 ne gibi olumsuzluklar duydunuz acaba? Tabi ben memnunum o ayrıca merak ettim 😊
bgymuk batı hastanesinde yaptırıyormuş doğumu. iş yerinden çalıştığım bi arkadaşım onda doğum yapmıştı memnundu o yüzden bende ona gitmeyi tercih ettim
kubrads01 @Bir_tospik_beklerken ya şuan beşire hanımda çok ilgili bir ultrosan da yarım saat kalıyorum bilgi veriyor her anlamda yardımcı ama doğum nasıl geçer bilgim yok korkuyorum açıkçası da
22anne33 Sultan Hastanesi’nde çalışanlardan Olumsuz birkaç şey duydum kanıtlanmış şekilde tabi. Şimdide özel bir yer açmış sanırım sürekli reklamı karşıma çıkıyor ☺️
Bir_tospik_beklerken kubrads01 180 TL yeni oldu muayene ücreti 20 TL nst doğumda tam fiyat konuşmadık ama taş çatlasa 3bin