ZeynepDK Kızlar bu ay klomen ve menopur iğne 10 adet vuruldum sonra çatlatma iğnesi bugün ignemin 9. Günü ve benim hiç akıntım olmuyor sizce bu normal mi gebelik belirtisnde akıntı artışı oluyor ama bende normal olan akintida gelmiyor kupkuru neredeyse
umudumvar2 ZeynepDK canım 10.günden sonra belirti aramaya başlamak lazım seninkii çok erken şu an belirti arama 12.gün test yapmaya başlayabilirsin inşallah pozitif sonuç olr🌸
Nurciv ZeynepDK clomen bu tarz yan tesirler yapiyor. Ben suan 5+3 üm ve hala kupkuru akintim yok 🤷♀️
15kasim ZeynepDK ben bu şekilde anlamıştım vallahi normalde çok fazla akıntısı olan bir insanım bi anda akıntım kesildi dedim ki bu normal değil adetime 10 gün vardı test yaptım negatif çıktı sonra göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı başladı 3 gün vardı adetime gene test yaptım eşim hatta saçmalama negatif çıktı yapmana gerek yok dedi gizli gizli gittim aldım yaptım 😂 ve pozitif çıktı sonuç ilk akıntımın olmamasıyla anladım yani 🙈
Minik_mucizem2 ZeynepDK kişiden kişiye göre değişiyor bence hiç akıntısı olmayıp hamile oldugunu öğrenenler de var . Benimde hic akintim yok sadece bikac gündür günde 1, 2 damla geliyor
ZeynepDK umudumvar2 evet canım öylede akıntının hiç olmaamsi kafamı karıştırdı acaba ilaçlardan mi kaynaklıdır diye merak ettim
Nurciv ZeynepDK Evet canim clomenin yani etkilerinden birinin kuruluk oldugunu okudum. Önceden iliskide jel kullanmayan kisi klomenden sonra kullaniyor diye okumustum. Bende öyle bir yan etkiledi olmadi Ama Adet düzenim ve sekli degismisti clomenden. Insallah güzel Haber alirsin yakinda. Suan hamileyimve Hic akintim yok mesela benim 🤷♀️
ZeynepDK Nurciv amin inşallah canım bende kuruluk yaptı sadece adetimde geçen ay ilk kullanım sonrasında beş gün erken oldum
Anne88 ZeynepDK canım gercektne kuruluk yapıyor hatta bende kaşıntı daolmustibende ayın 25 i gibi gidicem bakalim bana da iğne vercekmi çok merak ediyorum seni. Klomende sonra buyumusmuydu yumurtalar
ZeynepDK Anne88 benim iki yumurtam büyümüştü canım ayy kaşıntı bende de var geçen gece dayanamadım sirke sürdüm kolonya gibi yaktı çok kasintim var kurulukta olunca afedersin açıdan ilişkiye giremiyorum sadece çatlatma ignesinden sonra doktor birer gün arali üç gün değerlendirme vermişti onu degerlendrdk
ZeynepDK Anne88 bugün 14. Günüm sabah test yaptım ikiside silik çıktı canım https://resimyukle.io/r/54NKe5gtwQ
Anne88 ZeynepDK canım çok sevindim hayırlısıyla kucsgina almak nasip olsun benim yumurta gelsmemis dozunu arttircakmis bu ay
ZeynepDK Anne88 sağol canım genede sevinmek istemiyorum kan tahlili yaptırana kadar Rabbim kucaklarimizi boş birakmasin ♥️🤲
Nurciv ZeynepDK yok catlama ignesi olmadim ben. Clomen kullandim Hic büyümedi Yumurta sonra merional igneye basladik o sonuc verdi Cok sükür. Güzel haberler alin sizde insallahhj🤲🏻💐
Minik_mucizem2 ZeynepDK içinizi ferah tütün ve akışına bırakın düşünmemeye çalışın insaAllahh nasip olur
ZeynepDK Nurciv amin inşallah tüm isteyenlere nasip etsin Rabbim bende klomen ve menopur iğne kullandım bu ay sonra çatlatma iğnesi vuruldum
Anne88 Nurciv canım bende kullandım klomen hiç buyumemis adetin ucuncu günü gel dozunu arttircam dedi bide bende pko var heralde yine süt değerim yükseldi prolaktin yani dostinex vercek bide klomen olmazsa çatlatma iğnesi dedi sen çatlama kgnesinden sonra hamile kaldın mı